svētdiena, 2007. gada 23. septembris

Nadával Vinnetou?

Myslím, že naše rodinka má velmi specifický folklor. Například zadnímu pokoji říkáme "čmelákovej", protože jsme v něm po přistěhování za oknem našli dva čmeláky. Něco podobného má ovšem nejspíš každá rodina.
Naše má taky dost zvláštní druh humoru. Když jsem byla v pubertě, občas jsem se za něj styděla, ale teď jsem na něj hrdá natolik, že se ho odvážím i veřejně publikovat :-) Jak to vypadá? Třeba takhle:
Jím jablko, kousnu se a vykřiknu. Sestra Hanka na to:
"To by mě zajímalo, jestli by indiáni taky takhle vykřikli."
Já: "Asi jo, to jenom May z nich dělal takový kamenný ksichty. A kdoví, jestli aj u Maye to neplatilo jenom pro situace, kdy u toho někdo je. Třeba Vinnetou nadával, když si od ostatních odskočil do lesa na velkou a spálil se při tom o kopřivu."
Táta: "Jo. Řval: Já se z toho poseru!"

1 komentārs:

evisek teica...

Tak to je náhodou skvělej humor :0) A určitě pravdivej