pirmdiena, 2007. gada 3. septembris

Vítejte!

Milí čtenáři,
vítejte na mém blogu Ježkovo zátiší! Byl zřízen hned za dvěma účely: jednak abyste se tu čas od času mohli dovědět, jak se mám a co vyvádím, a jednak sem chci ukládat různé užitečné soubory, třeba odkazy na zajímavé webové stránky.
Tento blog je zamýšlen jako mnohojazyčný, jelikož mám přátele v cizích zemích. Hlavní stránka je ale lotyšsky vlastně nedopatřením, protože jsem si registrační formuláře z legrace vybrala lotyšské a pak jaksi vyšel lotyšsky i celý blog... Ale myslím, že vy, co tohle čtete, mě už znáte a vůbec se tomu nedivíte :-) Snad vám to nebude překážet v orientaci na stránce.
A proč Ježkovo zátiší? Inu proto, že moje "totemové" zvíře je ježek (to taky znamená moje přezdívka Ezis) a protože moje sestra Hanka má blog s názvem Svišťovo zátiší. Tohle je k němu sesterský blog. Je to takové zátiší u stromu pod hromadou listí.
Přeji vám příjemné počtení!
Martík

Nav komentāru: